Pencarian Dropship - .

Thursday 19 June 2014

Pencarian Dropship

Assalammualaikum
Hai semua , sebenarnya Jaja tengah mencari dropship untuk online business Jaja .. Untuk penjualan perfume ..
Apa itu dropship ? nak terang secara details , bahasa baku bagai takot nanti ada yang x paham .. Jaja terangkan simple je yer ... Dropship adalah perniagaan yang dijalankan orang ketiga tanpa menggunakan sebarang modal atau pun menyimpan stok barangan . Anda semua hanya perlu promote perfume Jaja . Tak kira lah melalui Instagram , Twitter , Facebook , Blog dan sebagainya . Sekiranya anda ada customer , dah deal semua ngan customer . Anda cuma perlu bank kan sahaja duit pada Jaja , dan segala proses pengeposan akan dilakukan sendiri oleh saya .
Fahami gambar dibawah :-
Sebagai contoh , Jaja akan tolak harga Perfume A pada kadar RM 10 .. anda boleh jual mengikut pada harga market iaitu dari RM10-RM50 .. sekiranya anda jual pada harga RM40 .. anda cuma perlu bank in RM10 sahaja pada Jaja .. RM 30 baki tersebut sudah menjadi duit anda sendiri . Selepas anda melakukan proses transaksi , anda diminta untuk mengemukakan bukti pembayaran pada Jaja. Selepas itu Jaja akan melakukan pengeposan dan apabila Jaja dapat trackking no . Anda perlu berikan trackking no itu kepada customer anda sebagai rujukan !
Sekiranya , anda mencapai target iaitu dapat menjual 10 botol dalam masa sebulan . Jaja akan bagi reward , iaitu sebotol perfume . 
Oh ye , tiada sebarang penyingkiran sekiranya anda tidak mencapai target . Tak pe , tak capai target usaha lagi dan teruskan usaha . Kita tolong antara satu sama lain .
So , sesiapa yang berminat boleh lah segera Whatsapp Jaja untuk jadi agen dropship 017-3216469 (Jaja)
Terima Kasih
Boleh follow Instagram Jaja jugak
Facebook

No comments: