GEMPAR : Tunangan Fizz Fairuz , Bini Orang - .

Wednesday 20 February 2013

GEMPAR : Tunangan Fizz Fairuz , Bini Orang

Assalammualaikum
fizz
Belom sampai seminggu kita dikejutkan dengan pertunangan Fizz Fairuz dengan sorang pempuan yang cantik jelita .. sekali lagi kita dikejutkan dengan status ptus tunang beliau ! errrrr ??
baru bertunang seminggu dah putus ? t'kojut omak ! sebab Fizz Fairuz b'tunang ngan orang lain...
mana x t'kejut .. bcinta ngan Almy Nadia .. btunang dengan .. err..sape tah name tunang .. eh .. bekas tunang  dia tu ~ Azlyn Massiela ..
kata nya Lynn ni ahli kelab peminat FF sendiri...huuuu..budak Pahang...
nak bertunang bagai-bagai...? xsalah haihh..cemburu pon x...tapi yang rasa macam x best .. dan salah apabila......tengok gambar ni !
errrr ?? apakah ?? napa si lelaki turut menyarung cincin sama ? adehh !!
punggah2..macam2 hal lahh..ala,maybe x kisah kot..sebab si Lynn ni free hair..huhu..kalau bertudung maybe lah die xbuat cmtu kot..ngehh
eh..skg bukan nk cite pasal die btunang minggu lepas ni... -.-' skg nk cite pasal bekas tunang die ni...! weyy , biaq betoii bini orang .. gila ka apa nih ??
huuuu ~ media kan...pantas sangat bgerak berita2 ni.. xtau la sahih ke x ke..dapat tahu pon dari METRO ! front page uolsss
maybe BEKAS BINI ORANG .. errr...kalo BINI ORANG , mcm xlogik plak..yela..xkan la parents perempuan ni diam je kan , kalau anak dia ni BINI ORANG ..
TAPI !!! mungkin boleh jadi jugak...mana la tau...kot-kot depa nak tumpang populariti si Fizz Fairuzz nie...tengok..kan da jadi sebutan semua orang...muka dia saja die media2...huuuu..
Allahualam la..nanti kan aje la komen dari mulut Fizz Fairuz dalam MELODI Ahad nanti ! huu..
Buat Almy Nadia...doakan benda yang baik-baik aje lah buat Fizz Fairuz even dia ade lukakan hati awak ye..sob3.. :'( kata orang , Fizz Fairuz ni telah dibomoh oleh perempuan ni..tu yang sampai dia tinggal si  Almy ni..haiyaa..xtau la sayeee...
yang Jaja tau..before ni ade jugak dengar cite pasal si Almy ni....dekat set..time b'lakon , sombong gila...belagak diva yg voguee gitteeww...tp , Jaja xtaulah sejauh mana khabar angin tu.. ^_^
sama-sama lah kita doakan yang terbaik utk mereka semua ya... Amin...
ni antara komen-komen Fizz Fairuz dalam akhbar .. :-
Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang. Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-seoalah diatur oleh dia sejak kami berkenalan setahun lalu. Khamis lalu, saya dikirimkan mesej oleh kawan adik wanita itu dan dia menjelaskan status sebenar tunang saya. Malah saya juga sudah berjumpa suami wanita itu, Sabtu lalu.
Sepanjang setahun mengenalinya, saya tidak pernah tahu latar belakang tempat kerja, pendidikan termasuk keluarganya. Sedar-sedar saya sudahpun bertunang dengan dia dan hanya mengenali keluarganya ketika majlis berlangsung. Kepada semua, saya mohon maaf terutama kepada Almy Nadia. Saya tertipu dan sakit sekarang. Saya turut berasa pelik kerana tujuh tahun mengenali Almy Nadia, saya sukar mengikat tali pertunangan tetapi setahun bersama wanita itu saya terus bertunang.

** Ada jugak orang yang nak bomoh artis ye.. -.-' kalau macam tu nak bomoh Farid Kamil la..sebab mmg dari dulu lagi minat gila ngan FK ni..dari cerita CINTA KOLESTROL ! hahha..alaa..tapi buat apa kan..main bomoh-bomoh...dapat dia dekat dunia...tapi dekat akhirat nanti..berkilo-kilo saham yang nak ditanggung ! adddoiiyai..cukup2 la dosa yang dah ada nie.. kalau dah gatai sangat nak berlaki .. jangan la dok main bomoh2..cari je kat Agensi Cari Jodoh tu.. --'
## oi oi oi.. Jaja GURAU aje ! jangan amik serius plak ! japg , jadi gempak plak blog makkk tetibee kann ! kontrovesi ~ 
BLOGGER BOMOH ARTIS ! -.-'

7 comments:

Farah Waheda Wahid said...

terkejut jugak dengar kat Hot FM pagi tadi... hu hu hu... macam2 orang sekarang ni...

Unknown said...

Gila sey perempuan tu..desperate sgt letew

Cik Zara said...

dahsyat..tulah pelik jugak..tetiba je betunang ngn orang lain..bercinta dengan orang lain.. tapi bagus jgak fizz ni siap mintak maaf ngn almy..

Izwa Kamaruddin said...

balasan Allah SWT!~

♥ Vna ♥ said...

hurmmmm main bomoh pulak ye? isk isk iskkk

-n-i-k-a-m-n-i- said...

mcm2 dunia sekarang..
wallahua'lam...

Unknown said...

aniayai org sgt.. tu la padahnye..