PENGUMUMAN : Pemenang GiveAway (Ramadhan 1433H) by Jaja Sutera - .

Friday 31 August 2012

PENGUMUMAN : Pemenang GiveAway (Ramadhan 1433H) by Jaja Sutera


Assalammualaikum
.
.
.
.
.
okey ! next entry is ~ PENGUMUMAN Pemenang utk Giveaway Ramadhan pulak !
mcm yg anda ketahui.. pemenang akan dipilih menggunakan khidmat random.org

kepada pemenang sila berikan details berikut kepada Jaja
e-mail Jaja..--> jaja.sutera2@gmail.com
- Nama Penuh
-No.hp
-Alamat Rumah
-Hadiah yg anda menangi

Hadiah hendaklah dituntut selama 3hari bermula dari hari ini..Selepas 3 hari..jika tiada sebarang tuntutan dilakukan oleh pemenang..pemilihan pemenang yg baru utk hadiah tersebut sahaja akan di random semula utk mencari pemenang baru.

Para pemenang juga diminta utk check no.peserta..takot2 Jaja terlepas pandang..tsilap bagi hadiah dan sebagainya.. tq.. ^_^
Ini senarai hadiah !
  1. Al-Quran
  2. Yassin
  3. 99 Solat Sunat
  4. Doa-doa Amalan Harian
  5. Penunjuk Al-Quran
  6. Al-Mathurat
  7. Al-Mathurat


Jom...kita putaaar !!!! hehehe
dengan lafaz Bismillahirohamirahhim

Al-Quran

Yassin

99 Solat Sunat

Doa-doa Amalan Harian

Penunjuk Al-Quran

Al-Mathurat

Al-Mathurat


Terima lah hadiah yang tidak seberapa ini daripada Jaja.. ^_^
 even,tidak seberapa ..Tapi,Jaja pasti ia dpt memberi 1001 erti dalam kehidupan kita ~

*tahniah kepada pemenang ye..yang x menang , jangan bkecil hati ~ maybe rezeki anda di GA yg akan datang !

*Terima kasih sbb sudi join GA Jaja !

Salam Ukhuwah daripada Jaja Sutera

Okey..selamat m'follow para peserta antara 1 sama lain !!















13 comments:

Unknown said...

oke sedih tak menang~
Selamat menyambut hari kemerdekaan!
tahniah kepada pemenang

cci said...

tahniah pd pemenang..

Daus Redscarz said...

eh takde dalam senarai... tak menang ke ni.. huhu.. anyway.. Congrat yg lucky tu..

Si Matatajam said...

Sedihnya tak dak rezeki kat sini...Tahniah pada yg Bertuah tu..manfaat kan la sebaik mungkin...

Amirah. said...

tahniahh

azievee said...

tahniah kepada pemenang

nrilliyasofi said...

- Alhamdulilah trsenarai sbagai pemenang. Tp details tu nak hntar ke mna ? :)

Jaja Sutera said...

@Yaya Hatsumi

sorry..my mistake..kat e-mail Jaja..
jaja.sutera2@gmail.com

yayahnasake said...

ha ha ha ... saya tersangat terkejut yang saya menang kali ini. nasib baik sempat check blog saya. saya dah e-mail butir peribadi yang anda nak :)

nrilliyasofi said...

er, sorry. mcm mna ya? tak tau la ..

Jaja Sutera said...

@Yaya Hatsumi
Nur hidayah tu awak ke>?
yg send e-mail kat jaja semalam?

yayahnasake said...

yup... saya kurang suka orang tahu real name saya. Just call me yayah. nama samaran n nama panggilan. Terlupa nak inform if ada apa2 hal kakak nak contact saya please sms first n say your name because saya tak angkat n takkan jawab sms or panggilan yang tidak dikenali yerk. apa2 urusan or pemberitahuan inform me after 2.30 p.m setelah saya tamat sekolah :)

nrilliyasofi said...

@Jaja Sutera

Tak, Nurilliya bru sy :3 ada kan ?