RAKAN BLOGGER RAMADHAN 2012 - .

Friday 20 July 2012

RAKAN BLOGGER RAMADHAN 2012





Assalammualaikum
.
.
.
.
.
BEN ASHAARI

utk kesekian kalinya Jaja join lagi segmen bloglist Abg Ben...ngeee..~
hope dapat mengumpul banyak follower..
supaya dapat berkongsi cerita,pendapat dan sebagainya..seterusnya mengeratkan lagi silatulrahim sesama kita.. :')

Kenapa patut pilih blog Jaja??
ngeee...Jaja rase koang patut pilih blog Jaja ni sbb...blog Jaja ni xberat (!)
huhu..i mean xde benda2 yg ber'pekdah di sekitar blog nie..
so,loading pon xamik masa yang lama.
then,koang xkan boring utk menunggu..

selain tu..Jaja jugak akan share sume cerita...
semua benda akan dluahkan dalam blog nie ha..
so,yg +ve koang leh amik utk rujukan masa hadapan..hehe..xgitu (!)
so,jom lah kite berfollow-follower...

Salam Ukwah daripada Jaja. :)

BLOGLIST : Rakan Blogger Ramadhan 2012

6 comments:

dya nasir said...

dh lama follow blog ni..dh letak dlm bloglist..:D

Kekzamanis said...

ANDA BERMINAT UTK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA?

YES or NOT, please answer me HERE k! ^_~

Aimacomel said...

Hi, anda berminat nk menukar link dgn saya?
http://babyaimacomel.blogspot.com/
~baby follow sini & slmt berpuasa

MISS Z BERCELOTEH said...

Salam ramadhan :)
Ya saya berminat :)

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/07/ben-ashaari-ramadhan-2012-1433h.html

dan dah letak link blog awak kat log miss z :)
terima kasih :)

jaakechik said...

ANDA BERMINAT UTK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA?

btw done follow u dear...

Unknown said...

ANDA BERMINAT UTK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA?

http://anisfadliyana.blogspot.com/2012/07/segmen-ben-ashaari-bloglist-ramadhan.html