Pembedahan Ibu Menyerupai Anak - .

Thursday 27 December 2012

Pembedahan Ibu Menyerupai Anak

Assalammualaikum
.
.
.
.
.
pelikkan ?? TAPI !! jangan terkejut ! memang itu yang telah telah berlaku !! huuu !! seorang ibu sanggup menjalani pembedahan plastik semata-mata ingin memperolehi rupa fizikal anaknya sendiri ! Padahal perbezaan umur dia dengan anaknya adalah 22 tahun !!
kat atas ni adalah wajah si ibu sebelum melakukan pembedahan plastik !
Tapi , sekarang .. si ibu Janet Cunliffe ... bagaikan saudara kembar puterinya sendiri !
Janet yang tadinya berambut merah kini telah berambut perang tepat seperti Jane. Janet yang tadinya bertubuh gemuk tak keruan setelah melalui pembedahan dan diet kini berbadan sintal. Padahal usianya sudah 50 tahun. Sedangkan anaknya, Jane berumur 28 tahun!

Dalam gambar yang dimuat di harian Inggeris, Daily Mail, seperti dipetik News.com.au, Jumaat terlihat bagaimana kedua-dua wanita itu mirip bak anak kembar.

Janet yang menjadi ibu tunggal itu merasa senang dengan penampilan baru dirinya. "Sekarang bukannya seperti ibu dan anak, kami lebih kelihatan seperti kembar," ujar Janet.
"Pertama kali kami pergi ke bar tempatan, kami menjadi pusat perhatian," tutur Janet. "Lelaki terus-terusan memandang kami berdua dan semalamam orang-orang bertanya apakah kami adik-adik," cerita Janet.

Jane sendiri bangga dengan penampilan baru ibunya. Menurutnya, kini mereka pun jadi semakin dekat. "Dia jauh lebih baik daripada Madonna di usia 50 tahun," puji Jane.

Janet diberitakan telah menghabiskan 10.000 pounds untuk pembedahan tersebut, termasuk pembesaran payudara dan pembedahan pada mata dan hidungnya.

7 comments:

wana wazm said...

yelahh ,same! jauh sangat perbezaan berbanding yg dulu. =)

PERMATABIRU said...

betul ke??

Unknown said...

tu ibu yg xleh trima kenyataan tuh..ishhh

Hana Nordin said...

haha , orang barat camtu ler .

Ratu Hatiku said...

Macam-macam....ada duit semuanya boleh..

Unknown said...

sanggup g buat ...

fifie said...

Nasib baik kita Islam larang buat semua nie, kalau tak nak suruh umi buat. Hahaha