Movie = 3 Temujanji - .

Wednesday 16 May 2012

Movie = 3 Temujanji





Assalammualaikum
.
.
.
.
.

Jaja rasa pelik sangat..nape la ramai yg tanye Jaja dah tengok ke belum cite 3 temujanji..adeh..koang ni nape?kt fb tanye,twitter tanye,f2f tanye..adoidoii..tgk punya tgk..senarai movie kat blog...oh ! patut lah..Jaja xupdate pasal cite yg Jaja tgk bulan lepas..

cite ni Jaja tgk ngan Ayie n Estilla...lepas kami pekena ayam penyet tu !

ngee..sorry yer koang..xpasai2 kena marah..pdhai salah sndiri..hik3..lupe...al-maklum lah..dah tua... :p rasa nye mcm t'lalu lambat nk promote soh koang tgk kat wayang sane...alahh..tp,xpe..leh tgk kat u-tube..kan2?heee...

xpon download je kat mediafire sane..habis cite..kan >.< (!) errr...sudah mjadi kemestian..kalo up entry pasal movie2 nie...ade la sikit sinopsis nyee..haaa..meh la bace sinopsis nye.. 


Filem 3 Temujanji "mengisahkan seorang wanita bernama Reanna yang tidak mempercayai lelaki dan cinta dalam hidupnya. Prinsip Reanna mudah, cinta hanya membawa sengsara dan semua lelaki sama saja tak guna. Hal ini menyebabkan Reanna menetapkan setiap hubungannya dengan lelaki tidak akan lebih dari tiga temujanji sahaja. Selepas 3 temujanji, mereka akan berpisah dan tidak akan berhubungan lagi. Dengan cara ini Reanna percaya yang dia akan dapat menikmati keseronokan bercinta tanpa perlu sengsara.

Segala-galanya berubah apabila muncul Mikhail, seorang lelaki yang sangat teruja dengan perkahwinan ke dalam hidup Reanna. Mikhail yang kecewa ditinggalkan kekasihnya, Adira, memilih untuk bersama Reanna untuk tiga temujanji. Sikap Mikhail yang jauh berbeza dari lelaki lain, temujanji-temujanji yang lain dari yang lain serta hadiah istimewa yang diterimanya setiap kali bertemujanji menyebabkan Reanna gagal menahan hatinya lalu jatuh cinta.


ni lak die punye thriller...~


hurm..dpendekkan cite ni mmg best...x'mbosankan..bleh bagi 3 stgah bintang..tp,disebabkan Yana Samsuddin yg blakon..5 bintang terus !! akan jadi 10 bintang kalo hero dipegang oleh Shaheizy Sam!

xsabar nak tgk next movie.. "Aku Ada..kau ada??" mosti syiokk..jauh tu blakon..sampai korea sanaa..!! abg RR..jom kite bphotoshoot di sana yukk !!

No comments: