NGERI !! - .

Tuesday 1 July 2014

NGERI !!

Assalammualaikum , bloggers !
Ntah kenapa hari ni terpanggil plak nk menulis entry pasal lelubang nie haaa .. arghh .. xtau nk panggil apa ... yang pasti lelubang gegeli di serata tubuh badan ! sejak dari tahun lepas ramai yang share benda alah yg menggelikan nie .. silap2 korang pon sama share kot ? hehehe .. 
Please jangan nak percaya sangat ok ! sebab nye memang dah terang2an nampak di edit . Plus sekali tengok pon dah tahu benda tu macam x logik .. ecehhh .. padahal masa first time tengok pon terkejut ! geli pon ada yukksss !!!
Sampai kan sekarang ni , bila tengok lampu kereta yang kat bawah ni saya jadi geram .. rasa nak hempok je lampu kereta tu dengan kayu ! uwarrghhh .. ampon ye siapa yg guna kereta berkenaan ! ini semua , salah mereka yg suka sgt share posting tooh ! sebelum ni bila tengok lampu kereta kat bawah nie relex je kot ! 
tu..lampu bijik2 tu !! hoh !
kat bawah ni plak penyakit yg korang dok share tu ! eiiii ~
Jangan la korang percaya benda2 mengarut merepek meraban ni .. sebab , lately ramai sangat yang share benda nie ... even dah tahu benda ni edit .. tp tiap kali tengok .. mesti ase geli geleman ! geram .. ase macam nak pegi tekan kuat2...cungkil benda yang ada di dalam nya...
Yang sebetulnya benda yang berlubang2 ni adalah sejenis tumbuhan .. -.-' biji bunga teratai tu haaa..sampai kan jadi dah phobia nak tengok pokok teratai kering yang ade kt Giant Shah Alam tu .. hehe .. 
yang kat tumit kaki & mata tu x pasti , ada yang kata mulut dan gigi lintah ! huhuh .. wat research  xjumpal plak ..
Nah ni pokok bunga teratai tu .. kenyataan tentang ketidaksahihan ini dibentangkan oleh seorang doktor dari overseas ... oh men .. tp , dah xjumpa pulak mana artikel tu .. xpe..nanti kalau saya jumpa atrikel tu .. akan saya tempekkan di blog ini utk tatapan ada semua ... semoga kita semua tidak terus2an di tipu oleh individu yang tidak bertanggungjawab ni ..
Tah apa pekdah yang die dapat buat benda yg menggelikan ni tah le... bbbrrr...xdapat bayangkan la kalau memang ade penyakit camni !!!!!!
Dibawah adalah gambar sebenar biji bunga teratai .. sekian ! hohoho
Foto: omg-facts.com
Phobia tengok lubang2 kecil macam ni ? sebenarnya , ada jugak penyakit gitu ~ nah..baca SINI
P/S : penyakit ulat di dalam badan atau lapisan kulit manusia .. mungkin ada .. tapi !! bukan lah seperti yang terang2an di edit dengan menggunakan biji bunga teratai ni !
STOP SHARE !!

7 comments:

nadyAmsyar said...

Penyakit ni ada yang tapi mmg payah la nk jumpa. geli dan takut!klu kita geli yg amat tgk bnda ni, mean kita mmg ada masalah fobia, namanya tyrophobia. mmg tak boleh tgk benda berlubang2 cmtu. kite pny tyrophobia mmg teruk. even nmpk tembikai yg di belah (kan ada lubang2 kat biji dia) tu pun kite geli k. eeeuuwhhhhh! mmg x blh nmpk bnda2 bulat berlubanggg bersusun. mmg x blh

Mime MF said...

erghhh...scroll terus geli!! sumpah meremang tgk lubang2 kat badan...T_T

Jaja Sutera said...

@nur nadya yeke yunk...memang ade penyakit cmni....tp bile cari dalam internet memang ade...tp die xde la blubang camnie ! uwerkkk..nk temuntah !!!!

Jaja Sutera said...

@Mime MF

hahaha !! tau xpe..seram sejukkk badan

Mimie said...

ooo nih jnis fobia trypophobia

Mimie said...

ooo nih jnis fobia trypophobia

Unknown said...

huahaha.. bukan nak hempuk2 malah rasa nak lenyek2 ja .. SubhanaAllah kan.. tp serius geli and meremNg bulu roma tgok benda macam gini.. aaa.. sumpah geram tgok menda gini