Susulan Tinggal Ibu Lumpuh di Bajet Hotel - .

Wednesday 14 March 2012

Susulan Tinggal Ibu Lumpuh di Bajet Hotel





Asalammualaikum
.
.
.
.
.

 

First of all...macam biasa...Jaja nk minta maaf mengenai entry Jaja sebelom ni.. "Syurga Di Bawah Telapak Kaki Ibu"...especially for the "Amir" ~ mcm yg Jaja kata kan dalam entry lepas...itu adalah first impression Jaja since dapat tahu tentang cerita ibu yg ditinggalkan oleh anak dia di hotel bajet .. :)

apa yg sudah sedia maklum pada kita semua...berita mengenai seorang anak yg meninggalkan ibunya di bajet hotel adalah tidak betul sama sekali...i mean..Amir bukan sengaja mnggalkan mak dia tanpa niat kt hotel bajet 2..ttpi,dia ada msalah kesihatan yg mbataskan dia tok pergi mdpatkan mak dia..am i right?so,disini...mmg salah Jaja lah kan..sbb up entry tanpa wat kajian... :) 

actually,bila dilihat balik...bukan salah p'gomen2 youtube dan blogger2...tp,ada salahnya juga terhadap pihak metro yg terus mengeluarkan statement "Tinggal Ibu Lumpuh Di Hotel Bajet"..come on guys...bila kita nampak ja title camtu...paapp !!! otak kita terus ke arah -ve...izinit?kalo ada 10 orang..1 orang je yg pkir +ve...Jaja..?huhu..yg 9 orang..terus -ve thinking (!) sebab apa??sbb kejadian buang mak ayah ni dah banyak terjadi..di ULANG...BANYAK KALI TERJADI (!)...

tp,bukan 100% salah metro..dorang pon sbnarnya sedang m'jalankan tugasan yg diberi~ :) so,tanpa lengah2kan lagi..jom2...kita saksikan kesinambungan mengenai "Susulan Tinggal Ibu Lumpuh Di Bajet Hotel"


kalau betul apa yang dipaparkan oleh susulan kedua pihak Metro...jom (!) sama2 kita doakan kesejahteraan Amir dan maknya.. :) Amin....



2 comments:

ciksukaberangan said...

huuU~ kene siasat dulu la nampaknye bila dapat sesuatu berita tu~ :D

Jaja Sutera said...

hehe..betul2 ! :D sbb majority sumber skunder nie..bukan smuanya betull :D